21 Ocak 2013 Pazartesi

en son gelenler

kitapyurdu'ndan bu ay kendime fotoğraftaki kitapları seçtim (her ay yaptığım alışverişler sayesinde -1 tek kitap bile alsanız- özel müşterilerden oldum ve kitapyurdu fiyatına ek olarak birçok üründe %5 indirim daha alıyorum). sanırım ikisini de piktobet'in bloğunda görmüştüm. resimde ayrıca zor zamanlar geçirmekte olan bir arkadaşıma moral olsun diye haftasonu evde bulduklarım ile bir çırpıda yaptığım şirin kitap ayracını da görmektesiniz... hürriyet gazetesinde bugün çıkan bir habere göre bugün yılın en depresif günüymüş. ben de zaten sabah kalktığımdan beri çok keyifsizdim. neyse ki iş çıkışı spora gittim de biraz rahatladım. hocamız ecehan çok neşeli ve nazımızı çeken biri...bir de çok tatlı ve akıllı bir kızı var. orada olduğu günlerde seans sonrası melisa ile sohbet etmek çok keyifli oluyor. şimdiki çocuklar gerçekten harika...
sonra da eve geldim ve uzun zamandır ertelediğim mutfak temizliğine giriştim... az önce bir bardak melisa çayımı yudumladım ve birazdan da kitabımı okuyarak sızmak niyetim var. tabii ki komşularım anırmayı keserse.
iyi depresiflikler :)
 


son ganimetlerim

2 yorum:

  1. "Körlük" bugüne kadar en etkileyici bulduğum 10 kitaptan biridir. Umarım beğenirsiniz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...