19 Mayıs 2012 Cumartesi

çok yağmur yağması ve eve hapsolmak!

sabah kalktığımda hava gayet güneşliydi, "meteoroloji de bir gün doğru tahmin yapsın arkadaş!" deyip hazırlanmaya koyuldum. derken yavaş yavaş bulutlar toplanmaya başladı... dağılır ya elbet, belki de benim gideceğim yerde (evimden sadece 6km uzağa gidecektim oysa ki... ümit fakirin ekmeği) yağmıyordur falan diyerekten güzelce hazırlandım, gideceğim yere karar verdim, apartmandan tam çıktım, yağmur yağmaya başladı... bütün planlarım suya düştü ve eve geri girdim. ne yapayım, ne yapayım derken bari yeni aldığım tripotu deneyeyim dedim ve aşağıdaki kareler meydana çıktı. bari temizlik falan yapayım da gün değerlensin. akşam da aylin aslım'la bulutsuzluk özlemi konseri varmış, bu yağmurda nasıl olacaksa artık belki ona giderim. bol güneşli haftasonları herkese...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...